--> Skip to main content

Terengganu Atasi Felda United Di STAR


JENGKA: Terengganu mengatasi Felda United di Stadium Tun Abdul Razak dengan jaringan Norshahrul Idlan Talaha pada minit 49, gol berpunca dari percubaan Issey Nakajima-Farran yang ditepis penjaga gol Felda United dan mudah ditolak masuk Mat Yo.

Felda United terus mengasak ke kubu Terengganu, namun gagal mencari gol penyamaan dan keputusan muktamad Terengganu membawa pulang 3 mata untuk aksi kali ini.


Norshahrul Idlan Talaha diangkat pemain terbaik malam ini.

Dengan kemenangan ini semestinya menaikkan semangat pasukan dan penyokong Terengganu yang sebelum ini dibelenggu kekalahan demi kekalahan.

Skuad Penyu ini juga masih lagi dibelenggu masalah kecederaan pemain-pemainnya seperti Ismail Faruqi, Amirul Syahmi dan status Gustavo Lopez menjadi tanda tanya samada diganti atau kekal sehingga pulih.
Tarikh Artikel: Wednesday, July 20, 2016
Comment Policy: Kami Terengganu 11 tidak bertanggungjawab terhadap komentar/pandangan yang diutarakan melalui laman sosial/weblog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Buka Komen
Tutup Komen
Loading...